Fredrik Backman, en ny-gammal favorit!

Jag började läsa Fredrik Backmans blogg när han skrev för Veckorevyn och skulle gifta sig.

Så gifte han sig och började blogga här istället, han skulle bli pappa och mamma- och pappabloggar intresserade mig inte för fem öre under den tiden - hur underhållande han än skriver.

Nu bloggar han för Café, och jag funderar starkt på att läsa alla tre bloggarna from scratch.

Så bra tycker jag alltså att han är... Så; Med tanke på mitt ganska tafatta bloggande så kan ni ju kanske göra samma sak?

Att fyra korta rader kan få en att garva - inte många som lyckas med den:

Själv lutar jag åt

Fredrik Backman

Född 1981

DU kan va död!


(Angående vad man vill ska stå på ens gravsten...)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0